Tuesday 29 March 2011

Max Factor False Lash Effect Waterproof Mascara - Black & Make up Eraser pencil (Cosway)

Hoola pencinta-pencinta make up sekalian....
Kali ni emma nak buat sedikit review produk-produk di bawah..
disebabkan emma da beli & guna..
so emma akan share kan kelebihan & kekurangan yang ada dala setiap produk yang emma gunakan..


Ok, no 1 yang emma nak review adalah mascara di atas ni,
Max Factor False Lash Effect Waterproof Mascara - BlackPrice : RM66
Kelebihan : Mascara mudah dioles dan tidak bergumpil, sapuan dari akar bulu mata hingga ke hujung tanpa gumpalan hitam..sangat2 best pakai mascara ni..so far emma pernah guna brand lain...dan kebanyakkan nya mudah bergumpal..yang ni memang best..just layangkan dan gerakkan ke kiri dan kekanan untuk kesan yang menakjubkan, utk kesan yg lebih dramatik, oleskan sebanyak 2 kali...boleh pilih yang waterproof or non waterproof..

Kekurangan : rasanya tak banyak pun kekurangannya, owh...kena oles 2 kali tuk kesan yang maksimum..maksdu oles dua kali ni ialah, oles dulu buat pertama kali, then tunggu 1 minit, baru oles lagi sekali, klu brand lain oles sekali da dramatik..



2. Make up Eraser Pencil Colour Sense (Cosway)
Price : RM 14.90

Kelebihan : Sangat2 bagus untuk menghilangkan kesan2 hitam or comot yang tak berkenaan di muka kita. Ada dua side, 1) white oily stick (Untuk hilangkan kesan hitam) 2) Sponge (Untuk bersihkn kesan hitam setelah di cuci dengan side pertama.
kadang2 bila pakai celak mula lah comotkan, just oles side yang ada  white oily stick dulu, then slide yang sponge..mudah sangat...recommended.. =)

Kekurangan : If kita oles banyak sangat oily stick tu, kesan bedak mudah hilang sekali, so kena touch la skit di bahagian tersebut...

ok..itu sahaja review untuk anda semua kali ni...


1 comment:

  1. salam nk tye Max Factor False Lash Effect boleh beli dekat mane

    ReplyDelete